Sunday 13 January 2013

Kecelaruan Jiwa

Aku rindukan kamu.. Terlalu rindu.. Tp knp bila kau cuba berbaik semula dengan ku, yg aku rasa hanya luka..

Diamku bukan lari.. Diamku bukan sepi.. Apatah lg membawa diri.. Tp diamku kerna ingin mengubati luka dihati.. Dan engkau tak pernah mengerti..

***
Saja-saja ja pon ayat atas tu..hahahahaha

Aku kini sedang menghadapi kecelaruan jiwa yang sangat kronik.. bukan setakat jiwa..tapi minda,emosi,fizikal..bagaikan semak di hutan lalang..Aicehhh...Dah rupa cam zaman komunis dulu2 dah asyik berperang dgn perasaan sendiri nih..Jiwa kacau jadinya..

***
Dah 2 hari nak g beli tiket bas..Asyik tertangguh..motip?..Kecelaruan fikiran..Bila tanya penyu 2 asyik2 sebut Penang..Coihhh..Nak wat gapo dio dok penang..Tampaq kel  sedaih baru brakai kot..Klu tnya mak confom2 la Kedah je dia nak..Bila tanya poket..Aku pon jawab kedah jugak..jimat..kuikuikui

***
X g lagi pon aku dah buat semak..Aku ni suka menyesal di kemudian hari yg x berguna 2..Tu sebab aku selalu akan semakkan diri bila aku x boleh nak buat keputusan...teruk2..Apakah




No comments:

Post a Comment