Saturday 12 January 2013

... .... .....

Aku xtau nak duduk kat mana sebenarnya :( Kedah , Shah Alam , Puchong n dot dot dot..

Sebelum ni aku ingat nak duduk kedah je..Yela senang nak balik pelok ciom mak ayah..tapi dah setaun aku idop macam orang  xda masa depan =.= Bosan jugak.. Bila orang dah ramai bising-bising, aku pilih berdiam diri.. Sebab tu jugak la idop aku suram x macam pasar malam je untuk tahun 2012..

Sedara sebelah mak pulak dari aku habis belajar dulu sibuk beno nak aku duduk rumah dia..Shah Alam nun..Time tu aku muda mudi lagi..Jadi aku xpenah pon mengiyakan nak duduk dengan dia..Bila dia tanya, aku pilih utk senyum je..Kemudian aku pass kat ayah untuk jawab..''dia nak keja dekat2 rumah''.. Tu jela ayat ayah aku selalu guna =.= Hakikatnya aku xnak duduk serumah dengan dia..Susah kot..

Minggu lepas dia balik..Dapat jemputan lagi sekali..tak berputus asa betoi -.- Kali ni aku diam je..Malas nak cakap banyak..Nak jugak aku bungkus baju ikut..Tapi, aku x buat pon..Dia cakap bila-bila je aku boleh g kat dia..Ok :) ..Sedang berfikir..Untung jugak..Sewa rumah n makan confom aku x kena  belanja..aww aww

BF aku rajin  betul carikan keja 2,3 harini..Baek kan dia :p..Dia nak aku tefon sana sini apply keja..Tahap keterujaan yang melampau sampai aku dapat interview 2,3 tempat..Ada yang sampai aku x terjawab call =.= Bajet ramai nak panggil g interview :p..Ceh..nak sangat la 2 aku duduk dekat ngan dia..

Walaupon aku dalam proses perbincangan tapi aku rasa isnin ni aku dah tercampak kat sana..Sayu kan nak tinggal rumah lama2..Sob2..Tapi belum tentu yang aku interview 2 lulus kan..Bajet..Ayah ok je aku nak ke mana tapi mak macam x bagi sangat..Dia takut rindu la 2..Kuikuikui

Entahlaaaaaaa

No comments:

Post a Comment