Wednesday 19 December 2012

Kebusukan

Ok ni crita untuk 15.12.12

''Awak dengan saya kan xda apa-apa''

Oh apa patut aku buat..Marah? Hentak2 kaki? Menangis ( Oh! Tidak ) , maki hamun?
Last, aku ambik keputusan diamkan je benda tu..buat macam biasa.. Dah memang xda apa kan kan kan..Aku malas nak cari masalah, nak marah2 sebab kami memang xda apa =,= Walaupon aku memang terobek hati sedetik..Terkilan mungkin..

Bila teringat je ayat x bertamadun tu aku rasa nak lempang diri sendiri laju2 je..Aku suka cari penyakit, bila dah sakit aku diamkan diri..Aku pujuk hati..Walaupon dah berkali2 aku janji aku xkan biarkan hati aku sakit,luka benanah, berdarah tapi aku tetap buat..Oh! Jahanam..

Akukah wanita yang paling bodoh untuk terus menjadi bodoh dan terus pimpin kebodohan 2 sampai bila-bila..Bila aku nak keluar dari kebodohan yang paling jahanam aku cipta sendiri..
( ayat orang x berfikir )

Sejak dari hari kejadian tu, aku cuba pujuk hati keluar dari sifat-sifat jahanam 2..terus berdiri kat tempat selayaknya aku berdiri..Terasa macam sampah, dibuang, di renyok2..Tapi aku jenis sampah yang wangi la..Eh !!

Aku brenti untuk tidak kejam lagi terhadap diri sendiri..Aku akan lepaskan apa yang aku cuba untuk genggam..Aku dah x mampu..

Kenapa perlu wujud rasa itu andai ia bukan milikku ..

**Kawan kami ada cakap..kalau dia adalah Jodoh kita, semuanya akan d permudahkan..Jadi sila main jauh2  Mr s kuasa dua

2 comments:

  1. Mr. S kuasa dua? Macam tau ja..Hahahhahaha...

    Chill sha...Kalau ada jodoh tak kemana. Ya dak?

    ReplyDelete
  2. betoi2..ada jodoh ada la..

    mohohn senyap..hahaha

    ** silap pulak p letak kat bawah tu =,=

    ReplyDelete